Början av bloggen...

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Hur länge detta håller vet jag inte men jag hoppas att det kommer underlätta eftersom jag kan blogga från telefonen och lägga in bilder där ifrån. Det kunde man inte när jag bloggade på blogg.se innan. Men jag vill skriva av mig lite. 
Det kommer bli mycket hästar i den här bloggen, den kan jag säga med en gång eftersom jag rider flera gånger i veckan men jag ska försöka skriva om annat också. Tänkte försöka skriva liteåsikts-inlägg också men vi får se hur det går :) 
 
Just nu sitter jag i alla fall på jobb och tänkte jag kunde skriva ett inlägg då ekonomisystemet ligger nere. Jag är alltså institutionsadministratör på Lunds Universitet. En av många på hela universitet :)
 
Jag har gjort så gott jag kan med bloggdesignen men är inte riktigt nöjd. Dem har ändrat lite sen jag bloggade innan och då tycekr jag att jag var jätteduktig på bloggdesig och HTML-koder men nu har jag glömt ALLT och måste leta upp sånna basic-koder som hurm na lägger in en bild i sido-menyn. Tur google finns :) Men bloggen får se ut såhär tills jag orkar sätta mig ner och klura vidare.
 
På fritiden rider jag som sagt mycket, spealr även badminton och ibland får min systemkamera följa med ut på äventyr. Dock fotograferar jag inte alls lika mycket som innan men ni kommer säkert så se en hel del lite ädre bilder jag tagit. Men det kommer även bli en del mobil-kamera bilder men jag är faktiskt sjukt nöjd med kamerna på mobilen. Var i Ungern för ett par veckor sen och hade bara mobilen med mig och jag är jättenöjd med dem bilderna. Jag kan lägga in lite och visa er i ett annat inlägg.
 
Mycket av min fritid går även till Svenska Ridtravarförbundet där jag sitter som kassör i Distrikt Skåne. Ett roligt men rätt så ansträngande jobb men nu börjar jag komma in i det så smått. Vi har bara varit igång i ca 6 månader.
 
Jaha, då får detta räknas som mitt första riktiga inlägg :) Ska iväg och rida ikväll så då kommer det säkert upp någon bild :) I helgen är det Falsterbo Horse Show som gäller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: