semestertider....

Nu har semestertiderna börjat på jobb, vilket innebär att jag kommer att sitta själv på kontoret rätt så mycket. Både skönt och jobbigt. Har inget att göra men skönt att bara kunna sitta och slappna av. Idag är det badminton. Har inte tränat på två veckor eftersom det var Falsterbo Horse Show förra veckan och jag var ju tvungen att åka och titta på Jeanette.
 
Har inte ridit på länge heller. Känns konstigt. Men det tar jag ikapp imorgon när jag har två hästar :) Tur man inte ska mocka m.m. Skönt när den ena hästen går på bete och den andra har fullservice. Då går allt ju mycket fortare. Ska nog ta Flintan på utebanan och hoppas på att det är någon som vill rida ut med mig och Evita. Annars blir ddet nog barbacka med henne :)
 
Vet verkligen inte vad jag ska göra på jobb. Jo har några studenter att lägga in resultat på så det ska jag göra men sen är det lungt. Det ska nog gå bra ändå.
 
Har inte så mycket mer att skriva och har inte heller några bilder att lägga ut. Kanske kan ta några på badmintonen ikväll och när jag är i stallet imorgon. Ska försöka. Snart får jag väl länka bloggen på facebook också så att jag får några läsare över huvud taget. Men det är faktiskt rätt så skönt att skriva av sig lite, speciellt på jobb när man inte har något att göra :) Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: