Jag vet... jag har inte skrivit på LÄNGEE

Jag vet att jag inte skrivit på länge. Har inte haft något att skriva. Alltig har flutit på så himla bra med jobb, hästar och träning så jag har inte tänkt på bloggen.
 
Nu sitter jag i alla fall på jobb. Tittar ut genom fönstret och det ösregnar :( Inte roligt. Tur det är några timmar till man ska gå hem så att man inte behöver gå ut i detta vädret. Har lite småsaker att fixa här :) När jag kommer hem blir det stallet och så ser dagarna i resten av denna veckan ut :)
 
Jag ska lägga in några bilder också i ett separat inlägg från telefonen. Ni har ju min intagram högst upp på sidan så där kan ni se vad jag hittar på. Följ mig gärna :) Snart uppe i 100 följare och är jättenöjd.
 
Om tre veckor händer det väldigt spännande saker. Kan knappt bärja mig men är ändå sjukt nervös. Ni lär får reda på vad det gäller sen. Har även tagit lite semester i slutet på månaden. Ska bli skönt med en långhelg såhär på hösten mellan sommar-semester och jul-semestern.
Just nu längrat jag faktiskt lite till jul. Det ska bli så mysigt. Detta året kan jag verkligen vara stolt över. Har gjort så mycket :)
 
Nä, jag har inte något mer att skriva. Får se om jag lägger ut lite mer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: