Mer hästar

Jag har inte bara två hästar på Nyvång att rida. Jag har även börjat rida in en ponny. Det finns lite fördelar med att vara liten. Man kan rida ponny :) Detta är 4 gången som jag är med och hjälper till men ägaren jobbar med honom mycket och har gjort dt sen i somras så han är väl förberedd.Imorgon ska vi fortsätta. Om allt går bra ska vi se om jag kan skritta lite själv, styra och stanna. Allt känns hur säkert som helst.
Det är verkligen jätteroligt att rida in. Detta är första hästen/ponnyn som jag rider in. Kanske jag kan hitta fler som vill ha hjälp med inridning. Jätteroligt :) Kan inte fatta att jag suttit på en häst som aldrig haft någon på ryggen :)
Ska försöka uppdatera mer. Annars följ mig på Instagram där jag uppdaterar desto oftare. Jag heter valeryahlroth där. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: