Ännu en helg går mot sitt slut

Fredagen spenderades med fina Jeanette. Tittade på revy Trellborg och vi hade jättetrevligt. Nu ser jag fram emot framtida umgänge med Jeanette. Saknar tiden vi hade för ca 2 år sedan :) men nu ska den tillbaka :)
 
Lördag och söndag har jag bara slappat. Lördag kväll och idag på morgonen har jag tagit hand om Nyvång. Fodrat och tagit ut hästar :) Det kunde ju varit lite bättre väder. Så får vi se när det blir ridning nästa gång. I alla fall på torsdag men hoppas på någon dag innan dess också.
 
Jag vet inte när jag kommer skriva något åsiktsinlägg om det ens kommer bli något. Jag funderar fortfarande på vad och hur jag i sånna fall skulle skriva det :S Men försöker ändå hålla er uppdaterade med annat. Det är himla smidigt att man kan lägga upp bilder från telefonen eftersom jag inte bär med mig den stora kameran så mycket längre och telefonen tar faktiskt bra bilder.
 
Jag har ändrat lite till på bloggen och jag är faktiskt sjukt nöjd. Ska försöka fylla på med lite mer i sidomenyn men jag vet inte vad jag ska göra där än så det får jag avvakta med.
 
Jag uppdaterar er med bilder tills jag skriver nästa gång. Jag har några jag kan lägga ut med en gång. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: