Nu är jag tillbaka

Jag är inte bra på att blogga och det vet jag men jag försöker verkligen. Det känns onödigt att blogga för att jag vet att jag inte har några läsare just nu men jag hoppas att det ska komma igång.
 
Helgen spenderades på Falsterbo Horse Show, både lördag och söndag. Fick köpt ett par Tretorns-stövlar, roekl-handskar och ett par andra ridskor. Rätt så nöjd faktiskt. Vi får väl se, annars är tretorn-stövlarna snart till salu :) :p
Jobb mndag och tisdag, bokslutsarbete men detär rätt så lungt. Onsdagen på falsterbo för att följa Jeanette och Kickan i finalen av amature tour. Det belv en fin 12:e plats av de 20 som gick till final. De var 65 startande från början. Väldigt bra jobbat :) <3
 
Torsdag idag och jag är tillbaka på jobb. Har gjort det sista av bokslutsarbete och nu tror jag inte att jag har något mer. Det är så sjukt varmt på kontoret så ska nog gå hem tidigare för jag orkar inte sitta i denna värmen. Fredag imorgon :) Skönt och sen ännu en helg.
 
Jag skriver ett inlägg från telefonen nu direkt så jag kan lägga ut lite bilder. Det blir nog en salig blandning men ska försöka skriva texter så ni vet var bilderna är tagna.
 
Ska faktiskt skriva ett åsiktsinlägg snart också om vad jag tycker om bett men vet inte om jag skriver det idag. Ska kanske göra lite mer efterforskning av det olika betten. Jag har inte jättemycket erfarenhet men för någon annan som inte heller har så mycket erfarenhet kanske kan ha nytta av mina erfarenheter. Hästvärlden är full av olka bett och alla har olika åsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: