Mycket ridning

Hej på er,
Sen jag senaste bloggade har jag fått mycket fin ridning både på Flintan(översta bilden) och Gunter(understa bilden) som jag håller på att rida in. Nu kan jag skritta och trava själv :) Ursäkta dem dåliga bilderna :(
Ja, det har varit jul och Nyår som för alla andra. Nyår spenderades i Sjöbo hos vänner. Nog bästa nyår på länge. Jag glad för att jag åkte dit. Lungt och skönt och god mat.
Nu är man på jobb igen. Inte det roligaste precis men det betyder pengar som jag kan använda i lägenheten :) Har inte så mycket att göra idag så det är lungt. Men ska försöka göra det som behövs så fort som möjligt så behöver inte det hänga över mig hängre. Sen kommer väl jobb rulla på som vanligt.
Fram till i början på mars då det blir semester :) Yeay, efterlängtat.
Helt plötsligt fick vi snö igen.
Jag ska försöka att göra ett tappert försök att i alla fall blogga en gång om dagen. Behöver ett forum att skriva om mig på. Men ni kan ju ändå följa mig på Instagram som ni ser här ovan.
Vi ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: